Wysyłki i zwroty.

Wysyłka towaru

Wysyłka towaru jest realizowana niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie – przeważnie w ciągu 1-2 dni roboczych o ile produkt jest na stanie magazynowym.

Z uwagi na fakt, że większość naszych produktów jest realizowana „pod zamówienie” tzn. jest personalizowana (np. wydruk gier XXL z logo klienta) czas ten może być różny w zależności od stopnia skomplikowania przy produkcji produktu. Dla przykładu – produkty takie z kategorii Dla Animatorów – realizowane są przeważnie w terminie 2-3 dni roboczych. Produkty z działu Panele ażurowe czy meble ogrodowe wymagają dużo więcej czasu – w związku z tym wysyłka może trwać nawet do 14 dni roboczych. Każdorazowo służymy informacją nt. czasu realizacji zamówień – wystarczy napisać email lub zadzwonić.

Jeżeli chcesz, by wysyłka była wykonana w sposób niestandardowy (dostawa na sobotę, dostawa do godziny 9 itp – co powoduje naliczenie dodatkowych kosztów) – prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.

Wysyłki realizowane są za pomocą firm kurierskich takich jak DPD, DHL, FexEx i są starannie zapakowane by nie uległy uszkodzeniom w trakcie transportu.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera w przypadku widocznych uszkodzeń i sporządzenie stosownego protokołu szkody co pozwoli na ewentualną reklamację uszkodzonego towaru.

Zwrot towaru

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. ustawy o prawach konsumenta (dz. U. 2014 poz. 827) Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny.

Zwrot towaru może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku produktów niepersonalizowanych lub takich, które uległy uszkodzeniu w transporcie, jednak konieczne jest wtedy przedstawienie protokołu szkody sporządzonego w obecności kuriera oraz wykonanie zdjęć uszkodzeń.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży powinno zostać złożone Sprzedającemu w terminie 14 dni od daty ( dla zakupów dokonanych przed 25-12-2014 termin odstąpienia od umowy jest 10dni), w której Konsument wszedł w posiadanie Towaru. Termin do złożenia oświadczenia jest zachowany, jeżeli zostało ono wysłane Sprzedawcy przed upływem wskazanego terminu.

Oświadczenie Konsumenta może być sformułowane w sposób dowolny, jednak z jego treści powinna wynikać wola jednoznacznego odstąpienia od umowy sprzedaży. Oświadczenie powinno wskazywać imię i nazwisko Konsumenta, numer umowy/zamówienia, wskazanie Towaru, od którego zakupu odstępuje Konsument . W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie pisemnej również podpis osoby składającej oświadczenie.